Page 11 - 2013 SK FINAL
P. 11

SEGMENTÁCIA ZA ÚČELOM SPLNENIA POTRIEB UŽÍVATEĽOV

KĽÚČOVÉ KRITÉRIA SEGMENTÁCIE

POĽNOHOSPODÁRSTVO/ZÁHRADNÍCTVO 3RøQRKRVSRGÈULşGUHYRUXEDÕLş]ÈKUDGNÈUL

STAVEBNÉ A VEREJNÉ PRÁCE 9HøNÜVWDYE\NRQđWUXNFLH

DRUHOTNÁ PRÁCA         (OHNWULNÈULşLQđWDODWÜULşNěUHQÈULşPDOLDUL

ŤAŽKÝ PREMYSEL         .RYRSULHP\VHOşSHWURFKHPLFNĨSULHP\VHO

ĽAHKÝ PRIEMYSEL        $XWRPRELORYĨSULHP\VHOşOHWHFNĨSULHP\VHOşSULHP\VHOQÈVXEGRGÈYDWHøVNÈÕLQQRVĕ

SLUŽBY/LOGISTIKA       /RJLVWLNDşSUHSUDYDşOHWLVNÈşGLVWULEěFLD

HYGIENICKÉ PROSTREDIE  3RWUDYLQÈUVN\SULHP\VHOşIDUPDFHXWLFNĨSULHP\VHOşQHPRFQLFHşUHđWDXUÈFLHşGUXĭVWHYQÈYĨURED

                              PREMIUM High-tech výrobky na špecializované účely

                                     ESSENTIAL ªWDQGDUGQÜYĨUREN\QDYLDFěÕHORYÜSRXĭLWLH

                                            GLOBÁLNA

                              PREHĽADNÁ,

                                 A EFEKTÍVNA PONUKA

                                                                                                         IX
   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16